Dagen

Hejssssan! Idag har varit en riktigt bra dag faktiskt! Det som är så bra med skolan är faktiskt att man kan komma arg och ha en dålig start på dagen, det börjar segt oså men mina vänner piggar alltid upp en och det går inte vara ledsen längre! Ni är grymma! ♥
Efter skolan drog Moa med mig hem, vi pratade, gick i skogen med hunden, pratade mer, pratade om allt, fota, lyssna på musik, prata meeeeer, och skratta och idag fick jag ut mycket ur kroppen som bara ville ut så tack Moa! ♥ Om en stund drar jag mig iväg mot std och sover hos min syster som också är grym, tack för du finns, alltid! Nu mår jag riktigt bra och ni får till och med en outfit bild av vad jag hade på mig idag, puuuuusssss.
 
 
 
 
 
Glad tjej bjuder! 


Kommentarer
MOA

Så sööt är du Bea! Tack för dagen! <3

Svar: <3
Beatrix

2013-03-07 @ 20:19:30
URL: http://homs.blogg.se/
HANNA

fin bäää :* <3

Svar: <3
Beatrix

2013-03-08 @ 17:50:46
URL: http://homs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0