Släpp allt och känn hur det lättar

Ibland är det okej att bara släppa allt. Bara låta allt gå och känna lugnet i kroppen. Ta en pause från allt. Varför ska du ligga på topp hela tiden liksom? Jag känner i alla fall just nu att det ända jag längtar till är sommarlov för vi gör just nu ingenting i skolan ungefär. Sista NP är i morgon och sen har vi typ ett tråkigt prov kvar i fysik och sen? Nada! Ibland är det okej att ta det lugnt och försöka få upp insperationen till livet och sen bara köra! Idag började skolan bra och sen blev det lite sådär när jag kände, "varför är jag här när jag ändå inte gör något?", men mina klassisar är ju ganska grymma av sig ibland så de muntrar upp en på ett sätt så man kan liksom inte vara arg längre. Så vi gick och åt och sen rullade dagen på och mot slutet när vi skulle gå över till andra byggnaden och jag märkte att det var varmt ute så blev det ju bara ännu bättre! Jag gick till och med hem från stationen ikväll när tåget kom hem 21.26 och det är ungefär 4 km, men det kändes bara så skönt! Jag taggar morgondagen med hopp om sol och värme! Nattiiii, sov så gotttiii!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0