Ändring är bra

Hej alla! Idag har varit en bra dag som startade väldigt segt med att jag kom till skolan och satte mig i en soffa och nästan somna. Jag brukar aldrig vara så trött som jag har varit idag men det kanske beror på aktiveringen från gårdagen. I alla fall så var skolan ganska lugn och när jag kom hem gick jag och sov i 1.5 h och det gör jag aldrig heller!! Mamma kom och väckte mig så att jag ska kunna sova sen och hoppas nu att jag kan det, jag är ganska trött fortfarande så det borde gå. Jag var ute och gick med Lili i 1 timma också så lite energi borde jag gjort av med idag, jag hoppade faktiskt träningen pågrund av att jag tror min trötthet skulle ta över och att jag inte skulle kunna prestera bra. Det var ungefär de idag. Som ni kanske märkt så har jag uppdaterat designen med svart och ändrat typsnittet på en del texter, nu behöver jag bara en ny header som jag i sinnom tid ska fixa också! 
Be strong and keep going! kram
 


Kommentarer
Hanna

Åh vad fin du är bea, fin design också! :) puss

Svar: puss :*
Beatrix

2013-04-17 @ 17:21:09
URL: http://homs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0