ZZzzzzz

OMAJGAD! trött...? ja....!!! Igår var det ingen som var trött när klockan 05.30 men Hanna skulle spela match och så, så vi gick och la oss och vi ställde klockan och vi sov inte så många timmar, haha. Nu när jag kom hem 14.00 gick jag till sängen och bara sov, jag ville inte sova förlänge så jag gick upp 15.30 igen eftersom jag skulle kunna hämta mig till träning och jag överväger om jag ska hoppa den men jag tryckte i mig lite glass så jag hoppas jag kan bli lite pigg och klara träningen ändå. I ala fall, kvällen/natten var grym!! Vi gjorde massa knäppa saker som vanligt, och det var lika kul som vanligt. Riktigt minnesvärd kväll med fina personer, tack för allt ni är grymma!! ♥
 
jag saknar min syster i Kina,....


Kommentarer
Ebba

fin blogg :)

bloglovin byte?

Svar: tacktack! vrf inte? säg till vilket nr du blev så följer jag dig sen! kram!
Beatrix

2012-11-11 @ 16:22:17
URL: http://nattstad.se/ebbah


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0