Träningsverk, yao

OJAH! Idag när jag vakade så förstod jag att jag skulle ha fått träningsverk och jag kan bara säga check √! aj... Men det bra är ju att de ger resultat och att man vet att man lever.
 
Idag har jag bara varit i skolan och det var ganska lugnt, måndagar är fett chill och lätt den snabbaste dagen på veckan och det är bra för det är oftast de som flest klagar på. Just nu sitter jag och målar naglarna och jag dissar nagellack lite gran, jag tycker de skulle upp finna et nagellack som torkar på 30sek för man slår alltig i nageln i något och så förstörs allt... så nu ska jag verkligen inte pajja dem!! Nu ska jag göra lite läxor också, chao!
 
 
Bildbrist

Ni får en vacker bild på mig och mina fantastiska vänner ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0