Svar på frågestund del 1

Usa eller Paris - svår, vill åka till båda
Chips eller lösgodis - äter inte godis, men chips
Komedi eller skräck  - komedi
katt eller hund - går inte välja
Höst eller vår - vår
Blåa eller bruna ögon - blå
Om du fick äta en sak i resten av ditt liv vad skulle de va? - KINA MAT
Vad heter dina husdjur? - Lillen, Alice, Snose, Lili
Vad är det pinsammaste du någonsin gjort? - vet inte typ sakt något högt som man inte skulle säga högt. Kommer inte på ngåot speciellt men det händer j usaker varje dag
Din största dröm? - Att mina barn ska bli lyckliga!
Bästa ögonblicket i ditt liv? - Svårt, jag har haft många bra ögonblick, men ett av dem var när jag visste att min mamma och pappa var lyckliga och gifte sig, men det är svårt har väldigt många!!
Favorit klädesplagg? - one pice, men har inget speciellt men det är väldigt mysigt!! :D
Pojkvän? - nepp
ålder? - 15
favvo artist? - har ingen speciell 
Vilka bloggar brukar du läsa? - mina kompisars
Går du i nån sport? - fotboll
Hur ska din dröm kille vara? - snäll såklart!! rolig, ha humor, ärlig, söt, mysig!!
10 snyggaste tjejerna? - svårt... det finns ju många
10 snyggaste killarna? - svårt... samma här
 
 
KRAM
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0