lördag-söndag

På lördag förmiddag åkte jag till min syster i göteborg för att hälsa på våran äldre syster! Vi åkte först och provade en balklänning och sedan skulle vi äta. När vi höll på att bestämma oss så kom det fram en tjej och frågade om vi ville komma på en tjej "karnival", det var liskom en grej för alla tjejer eftersom det var kvinnornas dag i fredags där man kunde få fixa naglarna, flätor, bageutter och kolla på dansuppvisningar och massa mysigt! Men vi hann inte göra flätor och så mycket efersom vi skulle se på bio. Beautyful criters, jätte bra film! Vi käkade thai och sedan drog vi hem och såg på mello. På söndag så flätade mindy mig och vi myste hela dagen och sedan drog jag hem och gjorde typ inget mer på hela dagen. Det har varit en bra helg! Bilderna finns på mobilen så det kanske kommer upp någonting, puuuuussssssssss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0