Kärlek till denna dagen

Hejhej! Denna dagen började med frukost på Mcdonalds med goa vänner. Sen drog vi till skolan och på lunchen gick vi tillbaka till donken och köpte glass. När vi slutade åkte jag med Alicia hem. Vi åkte longbord, åt ben&jerry, chillade och åt mer glass för päronsplitt är så gott. Klockan 18 åkte vi in till std för att träffa några vänner från klassen för att sedan dra vidare mot stranden. De flesta var faktiskt duktiga och bada men jag hade inga badkläder så jag fega ur lite gran. När vi gick tillbaka så gick vi till Mcdonalds igen, hehe... tredje gången gillt. Jag tog bara vatten denna gången, men ändå liksom, tre gånger på samma dag, haha! Sen gick vi till den andra stranden där jag träffade min syster och pratade lite med henne och sen gick jag till de andra igen och där satt vi och snacka någon timme innan vi drog hem. Riktigt perfekt dag, och såååååååå varm! Shortsdag 
 så härligt!
 
                
 
         
                 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0