Kvinnor och klackskor

Jag försöker nu den senaste veckan lära mig gå i 11cm klackskor inför skolavslutningen, bara som en kul grej sådär. Men det är ingen dans på rosor inte. Jag kom att tänka på de tjejer som faktiskt går runt i klackskor dagligen, får de inte ont i fötterna? Plågar de sig själva bara för att vara snygga eller gillar de faktiskt att gå runt i dem? Det finns nog inte många som egentligen går runt i dem bara för att vara snygga, de använder ju de också eftersom de kan gå i dem och för att det är skönt men ett plus är att de ser bra ut. Jag har inte tänkt på de så innan men jag är rätt imponerad av de som faktiskt går runt med sånna på stan eftersom att om jag skulle gjort det skulle jag trillat och brytigt foten, hehe... Så hoppas det finns någon läkare tillgänglig på skolavslutningen!
 
 
weheartit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0