*Uppdaterar*

Här har du ett inlägg käraste syster som du önskat!
 
Idag har varit en vääääääääldigt tråkig skoldag. Och efterskolan drog jag för att gymma. När jag kom hem, åt jag annanas och päron. Nu sitter jag här i min dystra ensamhet och hör regnet utanför när jag snart ska slå på en film och kanske också försöka börja plugga till provet på onsdag, som du min kära syster antagligen också behöver göra? Så sluta läs och börja suddera dina läxor! Sen har jag inget mer att säga förutom att jag bara just nu vill ha värme och sol!!
fotomodeller änna dåva


Kommentarer
Jessica

hihihihi, jag har la viktigare saker för mig än att plugga ;) mohahaha :D

2013-05-13 @ 20:01:43
URL: http://dandelion.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0