Dagarna rullar på

Hejhopp! Kan bara säga att det har varit en riktigt bra och värd dag idag! Massa D vitaminer av den härliga solen och glädje från vännerna och sommarkänslorna. Ett pluss i kanten och som pricken över i:e så blev det fotbollsträning på kvällen, och notera UTAN UNDERSTÄLL PÅ VARKEN ARMAR ELLER BEN, INTE ENS TJOCKTRÖJA <3333333333333333333333 Vill ärligt inte ens gå och lägga mig, vill inte att dagen ska ta slut. Efter skolan och en bra sista lektion med hemkunskap då vi gjorde bullar så drog jag, Hanna, Moa och Alicia till hamnen och solade, lyssna på musik och bara njöt utav solskenet. Sen kom min syster som också gjorde allt ännu bättre och ett plus i kanten här var hennes högtalare! Finns inget dåligt med dagen ärligt talat. Inte ens matte nationella?! Nej, inte ens det. 
Nu skriver en lycklig och glad tjej, tack och hej från mig idag. Hoppas ni haft en lika bra dag som mig! Nu ska jag njuta lite till av dagen och sedan sova. Kraamiiisar
 


Kommentarer
Jessica

UPPDATERA DÅÅÅÅ!!!

2013-05-13 @ 11:42:52
URL: http://dandelion.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0