Pricken över i:et

God kväll!
Idag har jag haft en toppen dag! I skolan har vi tema dagar så idag har vi haft lekar hit och dit i skolan med strutfotboll, tipspromenad och massa kul. Jag gick tidigare för att jag skulle till min syster och lämna av väskan och sen vidare till Liseberg med maskrosbarn. Där emellan hände MASSA grejer bland annat att vi fick ta nästa buss för att vi glömde våra skolkort och vi fick inte åka med bussen för det var HELA 10 minuter tills man kunde stämpla dem.... Iaf dagen på Liseberg var toppen!! Och sen när vi skulle åka hem skulle vi ta tåget så vi gick och när vi närmade oss tåget och de var på väg att åka så sprang vi och min syster och Rebecca sprang lite efter mig och Anna och ni förstår om tåget hade fått vänta EN HALV SEKUND till kunde vi inte åka alls, så jag och Anna var på tåget men Jessica och Becca stod utanför och ingen av oss kom varken på eller av. Jävla tjur kärring!!
När vi iaf träffades på stationen så åkte vi hem och gjorde pannkakor och snart ska vi sova! Det har hänt mycket idag och detta är bara en liten del. KRAM

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0