Last night

God eftermiddag alla fina och söta som läser min lilla blogg här idag! :')
Igår åkte jag in till götet med några polare, eller bekanta, det beror på hur man ser dom... haha, nej men jag åkte in och käkade lite(ganska mycke..........) mat med mina kära vänner och efter det hade jag ont i magen och då var det efterrätt på det, såklart! Men tror ni jag åt den, nepp, icke sa nicke, den fick min asyster som fortfarande hade lite plats kvar i magen, jag vet inte hur hon lyckades med det precis men japp det var det som hände. När vi kom tillbaka till vackra och underbara stenungsund så åkte vi till donken och jag trodde jag skulle dö bara på tanken av det men aja, vi gick in och efter en stund så beställde jag en äcklig kaffe som jag egentigen inte dricker men som jag drack ändå eftersom jag la i 3 påsar socker i så den blev lite goare. Sen åkte jag och min syster hem till henne och myste lite och sen sov vi! När jag vaknade i morse blev jag ledsen för att det var regn men det gick ju bra ändå, dagen har varit bra och sen ska jag träna! puss och hejdå sa tomtenissen på en topp som satt och gjorde perfym för grisarna som satt och kolla på tv, bye!
 
kaos mannen.................................. :s bjuder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0