Novell

Här kommer kanske en liten novell om de senaste dagarna! hehe...
I fredag kom gick vi hem från skolan vid 11 och jag, Hanna, Moa och Alicia drog hem till Alicia och käka våfflor, åkte pulka och dunkade musik, bästa dagen på riktigt länge!!! På eftermiddagen åkte jag till göteborg med min ena stora syster för vi skulle hem till våran ännu äldre syster och fredagsmys med film och hemgjord pizza, super gott och jätte värd kväll de också! På lördag så åkte vi hem igen vid 15 och åkte till ungbo och var där i några timmar så min syster kunde göra sig iordning och så för hon skulle träffa sin pojkvän när han slutade jobba och på kvällen vid 9 så åkte vi hem, släppte av henne, och jag kom hem snackade skype med lite roliga personer och sen la jag mig och sov. Detta är fredag och lördag! Kram :)
 
 
sommaren saknar man allt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0