Fläta-god natt!

God kväll! Jag är på väg att lägga mig såhär på kvälls kvisten när jag tyckte ni skulle få ta del av min systers vackra hår som jag fläta i helgen när hon var här. Jag är väldigt böjd för hon har väldigt glansigt och svårt går att fläta, ovanligt bra! Nu har hon väldigt långt hår också så kg ska bara övertala henne så kanske man kan göra lite fina frisyrer på henne!

Men nu ska jag krypa till sängs och få en skön natt sömn innan lång dag i morgon. Tagga att sluta 15.40... God natt!!



Kommentarer
Lynette Sund, LGKS

Gud vad snyggt! Åh, önskar jag också kunde ha sådan fin fläta.. Haha, läget? (:

sv: Tack!

2012-10-01 @ 20:44:45
URL: http://lgks.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0