Lördag-helgen

I Lördag då.
 
De började med att alla vakna jätte tidigt runt 07.40 när vi skulle gå upp 09.00. De gick ju inte somna om heller! Vi skulle åka i väg någon stans men ingen utav deltagarna visste vart för ni förstår ledarna är ganska hemlighetsfulla när det gäller vad vi ska göra. Vi gick ut till tvärbanan ca 11.00 sen tog vi tunnelbana och sedan buss. När vi var framme så var det ju klättra i träd vi skulle göra! Man klättra upp på en stege upp i trädet sen var det en bro över till ett annat träd. Till nästa träd var det ett "spindelnät" och sedan en ligande repstege kan man säga. Efter de ett långt rep som man skulle gå över och sedan en rep bro. De gick bra!! Men när jag skulle gå över det långa repet hade jag lånat ut mina vantar så händerna blev så kalla så jag tappa känseln. Men jag kom över och allt ordnade sig! Vi grillade också hamburgare. När alla som ville hade klättrat så åkte vi buss, tvärbana och tunnelbana påvägen hem igen. Vi åt efter en stund och snacka. Någon timme senare hade vi  arbets grupp och då målade jag lite fint på min hand, bild nedan.
 
 
 
 
 
 
 
       
      
 
 
           
 
 
PUSS!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0