Kvällspromenad

God kväll! Jag och Lili fick oss en riktigt mysig kvälls promenad, bättre än de vanliga på något konstigt vis. Vi gick in i skogen och så såg jag oranga stålar som fanns mellan träden, vi gick mot sjön och det var en sån fantastisk utsikt och stilla kväll men en vacker solnedgång, men jag hade naturligtvis inte med mig kameran, inte ens mobilen...
 
! Men det var i alla fall en riktigt lugn och skön kvällspromenad som jag behövde och Lili var hut lycklig som helst när hon sprang omkring i skogen! Hoppas ni får en riktigt bra kväll!!
 
 
Modell: Jag
Fotograf: Bästa lillsyrran
 


Kommentarer
Eve

Finaste Bea! <3

Svar: du! <3
Beatrix

2012-10-08 @ 08:14:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0