gymnasie panik

Hjehej! Vi sitter i skola och har engelska och gör en keynote om en stat och stad i USA. I alla fall så igår somna jag ultra super tidigt redan 19.45!! jag var jätte trött. Vi var på nösnäs och besökte två program och jag var på barn&fritid och industri. Industri var bra för man har bra betalt och jobb direkt efter gymnasiet, men barn och fritid var väll lite intressant också men jag vet ju inte vad jag vil bli...
KRYA PÅ ER HANNA OCH ALICIA! ♥
 
       
       
             
       
 
KISSES AND LOV FROM US!
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna

Tack sötnosar!!!!!!! :* <3

Svar: <3
Beatrix

2012-10-25 @ 10:55:53
URL: http://hannap.blogg.se
Alicia! :)

Taaacck Saaaaknarr errr<33

Svar: saknar dig med! <333
Beatrix

2012-10-25 @ 12:09:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0