Helgen

För att inte göra detta inlägget förlångt så börjar jag om skriva om fredagen i första inlägget om helgen i Stockholm!
 
Så i fredags så satte jag mig på mitt första tåg i mot Göteborg runt 10.30. När jag kom till Göteborgs central bytte jag tåg mot Sthlm som gick klockan 11.42 som skulle vara framme 14.50. Det tog tid och jag var ensam mendans mina andra kompisar åkte tillsammans i ett annat tåg samtidigt, jag visste att det tåget tog längre tid men då hade man ju haft sällskap. I alla fall när jag kom fram till Centralen i Stockholm så kramdes vi med alla och väntade på de sista som skulle komma och sedan bärde det av till kontoret där de jobbar när de inte har höst/påsk läger. Det var riktigt trångt i bussen och med all packning gjorde de inte bättre... De var riktgt sjukt mycket folk, de var typ dubbelt så många än vad det satt och då var alla platserna upptagna, helt galet!! När vi kom fram till huset välkommnades vi av de underbara ledarna och kramades med dem, sedan valde vi sängplatser. Som en början på en riktigt trevlig kväll så åt vi mat, pratade med alla om vad man hade gjort under tiden vi inte säts. Vi spelade även lite spel och så körde vi en lek, du ska måla ett huvud sen någon annan kroppen sen du benen och den andra skorna, här nedan finns bild!
 
 
                   
 
 
 
 
 
 
 
             
      
 
 
 
Fortsättningen på lördagen kommer i morgon, håll ut kik! och förlåt för sen uppdatering, en propp gick igår så internetet funka inte.... KRAM
 
      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0