Fredagsmys

Helgrym kväll i Göteborg med min kära älskade vänner ♥ Tack så mycket för den mysiga filmen och donken! Om 6 dagar är jag i sthlm, längtar ihjäl mig....! Saknar er finisar!!!
 


Veckan hos pappa har vart grym! Med min lilla syster och pappa, det värsta är att jag sakanr dom redan. Men tack för veckan, snart ses vi igen! Älskar er goingar! Praon gick också super, idag har jag packat varor, roligaste på veckan + då att de var fredag, ännu bättre! Nu somnar jag glad och med pirr i magen med längtan och hoppas på en lika bra morgon dag! ♥
 
 
 
Slump bild, goaste onepice.


Kommentarer
Jessica

JUSTE, DEN VILL JAG HA TILLBAKA!!!

2012-10-28 @ 20:21:46
URL: http://dandelion.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0