Bra dag, helt klart!

Hejsan människor, kul att ni titta förbi!
Idag har jag försökt uppdatera med mobilen men det har inte alls funkat...
Men hoppas ni uppskatta de tidsinställda inläggen! 

 Idag har jag i alla fall vart i skolan, och efter det gick jag till min  syster på läkarhuset som skulle ta sin andra spruta för hepatit A&B. Bara 11 dagar kvar tills hon åker till Kina.... I EN MÅNAD!!!!
Det är galet vad stolt man är över sin syster...♥
Sen träffade vi några av Jessicas kompisar och fyllde på busskortet och sen gick vi till stationen, tog tåget mot Uddevalla och byte sedan tåg som tog 1 timma, vi var framme runt 17 och nu sitter jag här och pratar med mina fina systrar och ska snart lägga mig. 
Här har ni lite om dagen, kram och godnatt!!
 
Snose första dagen vi fick hem honom! ♥


Kommentarer
Elin Sundberg♡

med mig är det bra:) vad ska du hitta på i helgen då?:)

Svar: Jag är hos min pappa, så vi får se vad som händer! :) och du?
Beatrix

2012-10-13 @ 07:37:00
URL: http://photosbyeliiin.blogg.se
MOA

Ha det så bra hos Thomas och Malin! <3

Svar: Det ska jag! och ni får ha det bäst i Strömstad! <3
Beatrix

2012-10-13 @ 08:42:38
URL: http://moahallsjokarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0