Svar på frågestund del 2

- Sylvia/Lennart "som lärare" - Lennart tror jag :s
- Fredag/Lördag? - fredag
- Piggilin/Päronsplitt? - piggelin
- Vilka är bäst Killar/Tjejer? - TJEJER SÅKLART!! :D nej men det beror på :)
- Mysa/Busa? - båda :D
- Katter/Hundar? - båda 
- Vara själv/Med någon? - med någon
Ditt första husdjur? - Kurre tror jag (katt)
Ett roligt barndomsminne? - mycket! tillexempel skolan för då träffade man nya underbara kompisar!! åka till campingen var/är alltid lika kul :D
Vad älskar du att göra mest? - Vara hemma en fredag/lördag kväll och mysa med någon härlig prick! och att vara med mina fantastiska ocj älskade syskon och att vara med mb! men mycket mer också!!
Din största önskan just nu? - att skolan slutar bra och att hittar ett roligt och bra gymnasie jag vill gå på!
Vem är bäst? ;)))))))) - NI, du är fantastisk på alla vis, se dig i spegeln, du är vacker och fantastisk och det finns folk som brys sig om dig vart du än går, ge aldrig upp!!!
om du hade fått en hund till vad hade det varit för ras och vad hade den hetat? - just nu vill jag inte ha en hund till men om så har jag alltid tyckt om golden retriver men vet inte vad den skulle hetat ^^ eller någon fluffig liten sak :*
Vad gillar du och göra på helgerna? - Vara med kompisar, chilla, mysa, gå långa promenader med en vän, bio, ja massa mer också! :D
Är det något speciellt du ser fram imot just nu? - helgen!! det händer mycket roligt då :D

vilka bloggar läser du?:) - Jag läser mina kompisars bloggar och andra bra bloggar som man hittar.

nöjd med ditt liv? ;) - Man ska inte klaga!!
sportar du? - ja, fotboll!
hur många läsare har du per dag? - inte så många typ, 20-30 :) men dom jag har är grymma!! :D

 

Det är svårt att svara på vissa frågor, tillexempelt så är det svårt att säga ett bra barndomsminne när man haft så många. Men hoppas ni gillade svaren, CHAAO!




Kommentarer
Aili

Åh, så bra svar på bra frågor!!!!!!!! :)

Svar: tacktack! :)
hur är det? :)
Beatrix

2012-11-08 @ 18:37:11
URL: http://ailicherp.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0