brrrr

Godkväll! Jag har precis varit ute på en promenad med Lili igen och oj vad kallt det är!! Vintern är snart här! 34 dagar till julafton, ojojoj... 

Idag var jag i skolan som nästan varje vardag sen jag var 6 typ ;) Dagen var bra, vi hade boxning på idrotten vilket inte jag tycker är så kul, jag tycker om de flesta sporter med brottning och boxning är två utan få sporter jag inte förstår mig på, varför slå och ta ner någon på marken för att vinna? Nepp, fattar inte grejen... Och när jag kom hem klockan 15 så gick jag ut en skogs promenix med Lili och sen har jag suttit och pluggat och lyssnat på musik ♥♥♥♥ 
 
             
    
           
 
 
Här får ni 3 fula bilder, men katterna är ju i alla fall söta, som alltid!! men dom ser lite onskefulla ut :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0